Forgot password?
 Register
View: 3|Reply: 0

Valse Liefde in de Bergen - De White Peaks Bergmannen 4 - Milly Kent - Dutch

[Copy link]
Pinbks
Pinbks  Post time 06-04-2026 23:39 |Read mode
Hij heeft een nepvriendin nodig.

Zij heeft een uitweg nodig.

Allebei moeten ze ophouden met liegen—aan iedereen, behalve aan zichzelf.

Connor

Hij kwam mijn leven binnen met een stapel bibliotheekboeken en een rug van staal. Vijftien jaar geleden gaf Jessica Mickelson me een blauw oog en een levenslange wrok. Nu bied ik haar een deal: speel mijn vriendin op het kerstfeest van mijn familie, zodat mijn moeder ophoudt met koppelen aan een vrouw die ik niet kan uitstaan. Het is briljant. Het is wraak. Het is wraak verpakt als praktische oplossing.

Maar zij zei niet zomaar ja—ze verhoogde de inzet. Één maand samenwonen. Één maand doen alsof we verliefd worden, terwijl we een bed, een dak en een spanning delen die zo zwaar is dat ik hem kan proeven. Zij denkt dat ze de controle heeft. Ze heeft geen idee dat ik al jaren wacht op mijn kans om haar te laten boeten.

Jessica

Ik stemde in met samenwonen met mijn jeugdvijand, gewoon om mijn overbezorgde broers de mond te snoeren. Wat ik niet had voorzien? Hoe lang zijn blauwe ogen op me rusten als hij denkt dat ik het niet merk. Hoe mijn verraderlijke lichaam reageert als hij zonder shirt rondloopt, ruig als een bergman en vol zelfvertrouwen tot in de puntjes van zijn laarzen. Ik kwam hier om te acteren—om liefde te veinzen, intimiteit te faken, een toekomst te simuleren—maar niets kon me voorbereiden op hoe echt het aanvoelt.

Vooral niet als het heetst is in de stilte tussen onze ruzies. We spelen een gevaarlijk spel, doen alsof we niet naar elkaar toe worden getrokken—van vijanden naar lovers, fake dating, forced proximity—en de regels brokkelen steeds verder af.

Kan Connor zijn wraakplan volhouden als de enige vrouw die hij al jaren haat plots de enige wordt van wie hij niet meer zonder kan?

Kan Jessica haar hart beschermen als een leugen het meest oprechte voelt wat ze ooit heeft ervaren?
valse-liefde-in-de-bergen.jpg

Valse Liefde in de Bergen (Milly Kent)Dutch .epub

396.75 KB, Downloads: 1, Download cost : Pin -30

Price: 50 Pin  [Payments Log]  [Buy]

Rate

Number of participants 1Pin +30 Collapse Reason
Haakfreakje + 30 Thank you very much!

View Rating Log

When someone visits this page from a link you share, you will be rewarded

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Archiver|tag|Pinbks