Forgot password?
 Register
View: 4|Reply: 0

Kayla in Parijs - Meedogenloze Magnaten 1 - Theodora Taylor - Dutch

[Copy link]
Pinbks
Pinbks  Post time 06-04-2026 23:28 |Read mode
"Ik zet je wereld op z'n kop. Als je me toestaat. Ik zet je hele universum op z'n kop."

KAYLA: Steek je hand op als je ooit hebt ontdekt dat je Amerikaanse footballspeler-vriendje, met wie je al vier jaar samen bent, je bedroog... via een smerig roddelprogramma... vlak voordat jullie samen op een volledig betaalde vakantie naar Parijs zouden gaan, inclusief een huwelijksaanzoek!

Niemand anders? Alleen ik?

Misschien begrijp je dan waarom ik zit te huilen in de eerste klas tijdens de tweede vlucht naar de Lichtstad.

En waarom ik een glas champagne aanneem van de grofgebekte Brit die op de stoel zit die oorspronkelijk voor mijn ex was gereserveerd...

En waarom ik niet meteen nee zeg als hij brutaal een "universum-op z'n kop" voorstelt na onze landing in Parijs.

Maar ik ga nee zeggen.

Ik bedoel, ik zou nee moeten zeggen.

Toch?

Zeg geen nee, Kayla.

MICK: Ik ga naar Parijs met één doel voor ogen: mijn Londense voetbalclub bewijzen dat als ze niet het bedrag willen betalen dat nodig is om me te behouden, ik een beter bod in euro's kan en zal accepteren.

Maar ik had niet verwacht dat ik tijdens de vlucht een intrigerende Amerikaanse zou ontmoeten die een hekel heeft aan profsporters en geen idee heeft dat ik een wereldberoemde voetballer ben. Voordat ik het weet, ben ik gecharmeerd en draait deze reis ineens minder om contractonderhandelingen en meer om deze lieve meid in mijn bed te krijgen.

Eén keer proeven – meer verlang ik niet. Maar zal één keer proeven wel genoeg zijn?

En wat gebeurt er als – áls – ze ontdekt wie ik werkelijk ben?

Zal deze Soccer & Prejudice-achtige romance tussen een meedogenloze, grofgebekte Brit met een ultra-beroemd celebritygeheim en een zoetsappige Amerikaanse met een enorme afkeer van profsporters eindigen in tranen of liefde? Ontdek of één sexy nacht in Parijs alles kan veranderen in deze superhete en heerlijke, op zichzelf staande hedendaagse romance.
21fb4b35893d08faa88b6d205bb53b4fede46f1b3b746751dfade77aa3fc30b1.jpg

Kayla in Parijs (Theodora Taylor)Dutch .epub

709.23 KB, Downloads: 1, Download cost : Pin -30

Price: 50 Pin  [Payments Log]  [Buy]

Rate

Number of participants 1Pin +30 Collapse Reason
Haakfreakje + 30 Thank you very much!

View Rating Log

When someone visits this page from a link you share, you will be rewarded

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Archiver|tag|Pinbks